Regn...

Det bara regnar och regnar... Var på Norrbyskär men min lillkusin Philip och hela kusinskaran idag. Förutom att det regnade var det faktiskt riktigt kul! Jag provade inte höghöjdsbanan, den var upptagen, men att gå hinderbana och få vara lite barnslig var sjukt kul!
Snodde en bild på mig och min kusin Linn från hennes blogg.


Jag har glömt att berätta om middagen på Skeppsvik! Det var sjukt gott alltihop, speciellt oxfilen, mm!
Jag använde även mina supersnygga skor (man måste ju få skryta lite), och det gick hur bra som helst!
Mina skor till vänster och Linns till höger. (även denna snodd från hennes blogg)


Var hos Ronja ikväll. Vi såg Freaky Friday och myste med popcorn. Tyvärr höll inte förpackningen vad den lovade och popcornen smakade inte alls smör! Vi måste klaga, Ronja! Hon har även en väldigt söt och kjelsjuk katt som heter Turbo, han är jättesöt!

Som ni ser är min design ny! Hoppas ni gillar den, stort tack till de underbara tjejer som hjälpt mig! <3

Kommentarer
Postat av: Ada

Det regnar mycket ute jag och det var jätte roligt på norbyskär !

2009-07-07 @ 13:32:28
URL: http://tjejensomheterada.blogg.se/
Postat av: Cecilia

wwwwoowww my. Med snygg design måste du inte överträffa min! ska vi byta? (A)

2009-07-08 @ 17:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0