Not well

Ibland brukar man skylla på att man inte haft tid att göra någonting fast man egentligen har det. Jag har faktiskt inte haft tid att blogga, och det är helt sant. Jag har varit i stugan och hos mormor och morfar sen i Onsdags och kom hem igår kväll. Som om inte det var nog upplevde jag nog en av de värsta nätterna någonsin där, då jag mådde illa, hade hög feber, ont i halsen och värk i hela kroppen. Jag kunde såklart inte sova då och det blev inte bättre för det. Det ledde till att jag var sjuk hela Söndagen med feber och jag mådde bara allmännt dåligt. Jag antar att de senaste sena nätterna och bad i 13 grader kallt vatten inte är någon bra kombition. Idag mår jag lite bättre, ingen feber men jag mår fortfarande ganska dåligt. Så jag får ta det lite lugnt idag, Cissi kommer och hälsar på och det ska bli kul att träffa henne eftersom hon åker bort imorgon och vi inte ses på nästan 3 veckor.

Vädret har varit bättre, regn ochm ulet varje dag, kom tillbaka sol!
Hos mormor och morfar var även hela kusinskaran och därbland min lille kusin Philip, här kommer en bild på honom!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

söt bild :) Hoppas du kryar på dig!

2009-07-13 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0