Födelsedag

Så var man 16 år. Eller egentligen igår den 19 Juli, men jag hann inte göra ett inlägg då. Så nu kanske nu ser mig köra bil på vägarna snart! Nja, nästan iallafall, jag ska börja övningsköra, det ser jag verkligen fram emot!
Så igår blev det gräddtårta med fräsha jordgubbar från landet här på gården, underbart gott blev det!
Många fina presenter fick jag också! Jag fick nagellack, högtalare till min dator, manikyr på salong, presentkort på Gina, pengar, böcker och mycket mer! I bilden nedan ser ni paketberget jag fick! Snacka om att jag blev förvånad när jag såg det, jag hade inte förväntat mig så mycket paket!


Kommentarer
Postat av: Linda

snygging!

2009-07-22 @ 00:14:24
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0