Nu har jag skaffat en blogg!

Efter mycket om och men har jag äntligen skaffat en blogg! Det ska bli spännande att se om jag tycker det är lika kul som det sägs ska vara. Fast det är nog väldigt olika person från person. I den här bloggen kommer jag mest att skriva om saker som händer i mitt liv och så.

Så... jag börjar väl med idag. Idag var det faktiskt en helt okej dag i skolan. Vi hade några tråkiga timmar på morgonen men sedan hade vi HK och det var riktigt kul! Jag och en klasskompis lagade vegetarisk lasange och det var faktiskt väldigt gott! Den överträfafde mina förväntningar. Sista timmen hade vi idrott och jag har faktiskt längtat hela veckan efter den lektionen! Vi hade skridskor och de flesta suckade och stönade över momentet men jag har alltid älskat att åka skridskor! Jag kan inte sätta fingret på vad det är som är så kul, men jag tycker bara det!

Efter skolan tog jag och en kompis bussen in till stan och shoppade. Jag hittade dessvärre ingenting men min vän hittade massor! Två skor för 100kr, inte dåligt! Skitsnygga desssutom. Middagen blev på Balder för att fira att min mamma fyller år, det var riktigt gott. Sedan vankades det fika hos mormor och morfar och jag mer eller midre rullade hem därifrån. Nu ska jag börja gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon och jobba.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Adiizz

Okej !

Besök min blogg också ! =)

2009-01-24 @ 11:28:20
URL: http://adiizz.blogg.se/
Postat av: cecilia

Du hittar nog ett par skor du gillar sen ska du se! :)

2009-01-24 @ 15:39:19
Postat av: Linda

vem är din vän? ;)

2009-01-24 @ 17:14:31
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0