White Sunday

Idag har jag varit och åk snowboard. Det var riktigt roligt och det var skönt att komma ut i backen för bara andra gången i vinter. Jag måste egentligen köpa en ny bräda eftersom den jag har är för kort men jag har inte hittat någon snygg än. Efter ett par timmars åkande drack jag varm choklad och fikade bullar. Gott!



Nu har jag just kämpat klart med matten som jag snart har prov på, skönt att vara klar för kvällen (det blir väl mer plugg imorgon). Jag har lämnat in min gymnasieansökan! Det blev Samhällsprogrammet på Östra med inriktning juridik. Hoppas jag kommer in!

Dagens låttips är av min ablsoluta favoritgrupp som jag inte klarar mig utan, Tokio Hotel såklart! Och innan ni trycker bort den här sidan bara för att jag nämnde gruppens namn, ta er någon minut att lyssna på låten och texten, ni kommer inte att ångra er, den är så vacker!

Tokio Hotel - Hilf mir fliegen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt å äntligen vara klar med gymnasievalet! Du vet ju att jag inte gilalr TH men den där låten är den bästa av dom enligt mig=) Vad duktig du är som pluggar redan nu på matten föresten! Så duktig är inte jag ;)

2009-02-01 @ 20:11:20
URL: http://ciiss.webblogg.se/
Postat av: adiizz

Okej Th är väll helt okej =)

Ps.Du är världens bästa storasyster < 3

My < 3

2009-02-01 @ 20:28:28
URL: http://adiizz.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hejsan My :D

Jag var också med i backen xD

Det var kul =)

P.s. Snygg blogg :D

2009-02-05 @ 15:26:08
URL: http://carriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0