Lucia!

Idag är det lucia! Om en timme ska jag klä våran gran, alltid lika kul!

Lucia Movie Night slutade 07.00 idag! Så jag var hemma kring halv åtta på morgonen! Jag tror jag aldrig varit uppe så länge någon gång. Vaknade för typ en halvtimme sen, shit vad konstigt det känns att vakna tre på dagen...
Bion var toppen och de visade tre filmer med fika pauser emellan, den första filmen hette Up in the air, den andra Old dogs och den tredje var Snabba Cash.

Jag är ganska stolt för jag lyckades hålla mig vaken under alla tre filmer! Eller okej, under Snabba Cash blev det lite kämpigt men jag lyckades hålla ögonen öppna nästan hela filmen, tror jag slumrade till en eller två gånger i typ två minuter...

Det blev en toppenkväll, tack tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0