Julstämmning

Idag var jag först på julmarknad men Cissi på Gamlia och sedan blev den lussebullarbak här hemma, riktig julstämmning alltså! Marknaden var inte så jättebra men det var roligt ändå! Lussebaket var också roligt, man känner verkligen att det är jul när man får baka lussebullar och lyssna på julmusik på hög volym.

Nu fattas det bara en julgardin som ska pryda mitt rum. Ska försöka hinna gå en sväng på stan imorgon för att se om jag hittar någon fin.

Nu ska jag hoppa in i duschen och bara ta det lugnt. Har inte haft nåt plugg på en vecka, skönt!

Våra fina lussebullar.

Kommentarer
Postat av: alice

Typ vääääldigt fina lussebullar! Jag gjorde precis samma sak förra helgen, bak och musik. Riktigt mysigt är det:)

2009-12-06 @ 20:30:56
URL: http://umefotaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0