Going out

ikväll blir det att fika på Waynes med Ronja! Shit vad längesen det var man träffade henne, det ska bli jättekul att ses igen! På tal om gamla klasskompisar, jag kom att tänka på hur kul det skulle vara att ha en liten återträff med min gamla högstadieklass. Visst, i slutet kanske det inte var den bästa klassen som fanns men det är ändå en klass som jag har genomgått både svåra och glada tider med. Människor som jag tillbringat 3 år, 1424 timmar, av mitt liv med. Frågan är ju bara vem som ska ta tag i det... Om det var något våran klass var bra på var det att komma på ideer men när det väl kom till kritan hände det inget. En annan speciallitet var at få vår vilja fram och det genom att protestera och klaga. Vet inte hur många gånger vi var hos rektorn egentligen...
Ahh, minnen. Det känns som det var igår jag började sjuan samtidigt som det känns som hundra år sedan. Vågar inte ens visa bilder från hur jag såg ut i sjuan, hade no sence of style what so ever, hehe.

Nej, nu måste jag åka in till stan för att fika med Ronja!
Ses!

Kommentarer
Postat av: Filippa

whaaat My, du måste skoja!!

2009-12-05 @ 00:33:26
URL: http://fanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0