Regn ljuva regn

Idag har det fullkommligt öst ner regn. Det har regnat nonstopp hela dagen. Jag visste att det soliga vädret som varit inte kom ostraffat. Fast egentligen är det inget fel på regn, det är ganska mysigt att sitta och titta ut på regnet som faller ner. Sätta på någon bra film ocg bara mysa. Det ska iallafall jag göra ikväll, en sista myskväll innan skolan börjar.

Japp, ni hörde rätt, skolan börjar. Imorgon.
Jag är inte så pepp men jag hoppas det kommer. Eller jag är faktiskt väldigt pepp på lägret vi kommer att åka på, det ska bli mysigt. Och att få se det nya schemat och dator såklart. Jag har redan en bärbar i och för sig, men en ny skadar inte!

Hoppas nu ni gör som jag och inte deppar bara för att det regnar, gör något mysigt av dagen istället!


Kommentarer
Postat av: sarah

det låter som det är min klass du ska gå i. vart bor du? och vilket gymnasium?

2009-08-17 @ 09:00:59
URL: http://www.sarahslifes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0