Nolia

Igår var jag på Nolia (en marknad). Det var första dagen och det var så sjukt mycker folk, jag har aldrig sett så mycker folk i den del av staden är jag bor! Kön ringlade sig flera meter bort och det tog tid att komma in. Men därinne var det härligt att gå och titta på en massa försäljare och titta på saker. Köpte inte så mycket dock, bara 2 filmer. Jag och min kusin såg en dem igår och den var riktigt bra! Den hette nåt konstigt så jag kommer inte ihåg vad den heter... Sedan så vi (jag och Cissi) Markus Fagervall också! Låtarna lät ungefär likadant men han sjöng mycket bättre än vad jag trodde, det var kul att se. Jag tog lite bilder också som jag lägger in nedan.
Nu ska jag snart fara till Linn igen för att sova över och sedan blir det jobb på måndag, det ska bli så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0