Mitt Namn

Okej, jag känner att tiden är inne för att förklara mitt lite konstiga bloggnamn. Jag brukar ha problem med att komma på bra användarnamn och bloggnamn är inte ett undantag. För ni som undrar har mitt namn myknut ingenting att göra med namnet Knut. Jag heter My och namnet kommer helt enkelt från en galen ide från en av mina kompisar som sa att lilla My i Mumindalen har en knut på huvudet, och jag heter ju My, varför inte heta myknut?

Jag tyckte det lät helt galet först men sen när jag tänkte efter lite tyckte jag det lät ganska gulligt!
Och på den vägen är det, jag heter alltså myknut, som inte har, whatsoever, någon koppling till namnet Knut ;)

There you go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0