Glad

Idag har det varit en riktigt bra dag! Jag har varit på bra humör hela dagen, eller ja, förutom i morse då jag vaknade och var tvungen att gå ut och jobba då, men om man bortser från det har det varit en riktigt toppendag!
Har varit och hälsat på i min gamla skolan där min syrra går, lite kul att få se allt igen, ochatt det ser precis likadant ut hehe ;)

Jag och Cissi har kollat lite på kläder på asos.com och gud vilka kläder dem har! Underbart fina allihopa! Där kommer jag säker beställa någon gång i mitt liv...

Nu har jag nyss tjockat mig lite med godis, men vad gör det? Älskar man godis så gör man och jag brukar faktiskt hålla mig till en gång i veckan ;)

Jag köpte en ny tröja på H&M, min favvoaffär, så jag bjussar på dagens outfit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0