Beauty Day

Som ni märker fungerar inte youtubeklipper i förra inlägget.
Har absolut ingen aning om vad som är fel, det ser knäppt ut när man kollar statistiken också så det måste vara blogg.se fel för min syster har samma problem... Låten som jag var beroende var Tokio Hotels nya singel Automatisch kanske jag ska nämna...
Det fixar sig nog snart hoppas jag.

Idag har jag inte gjort så mycket, mest slappat och laddat inför ny vecka. Tagit hand lite om mig själv faktiskt, fotbad, ansiktsmask, hårinpackning, you name it! Man måste få ha såna dagar ibland också.

Imorgon blir det skola igen, ganska pepp faktiskt, nya klasskompisar är alltid kul!
På tisdag är det en stor dag, mina pojkar Bill och Tom (Kaulitz, Tokio Hotel) fyller hela 20 år!
De börjar bli stora...
Firas med tårta och allt ska det göras iallafall!



Hoppas ni har det bra!
Kram My




Kommentarer
Postat av: Ada

Tack för länkningen my :)< 3 Och hoppas det fixar det snart !

2009-08-31 @ 19:57:28
URL: http://tjejensomheterada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0