19.08.09

Lägret var super. det var jättekul att lära känna alla och det gick verkligen att prata med alla. Först var det lite delat, A och B klasserna men senare på kvällen började man prata mellan klasserna och det var superkul.

Det blev ganska sent igår måste jag säga... Jag gick och la mig vid 3 på natten, vilket kanske låter inte så jättesent men med tanke på att jag gick upp klockan 6 morgonen innan var jag ganska trött.
Jag tror att 1B kommer att bli en super bra klass, jag hoppas verkligen det!

Nu till något helt annat.
Tokio Hotel har släppt en liten snutt på sin nya singel Automatic/Automatisch.
Behöver jag säga att jag älskar den?
Både den engelska och tyskla versionen är super men det tyska är ändå bättre.
Lyssna och njut!   

Automatic

Automatisch
 

Kommentarer
Postat av: Ada

Den är faktigst riktigt bra :) Bättre än dom andra låtarna dom har haha ;)

2009-08-20 @ 12:50:29
URL: http://tjejensomheterada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0