Sorg

Sorg är den värsta känslan en människa kan känna. Det känns som om någon har slitit tag i ens  hjärta och ryckt ut det brutalt. När sorgen har smugit sig på en känns det som om man aldrig kan bli lycklig igen. Efter dagar, månader, år börjar saker bli lättare. Man kan prata om förlusten utan att ögonen fuktas och tårar rinner. Men sorgen försvinner aldrig. Den finns alltid kvar. Ett hål i ens hjärta som aldrig försvinner.

Sorg är en hemsk känsla.
Jag har träffat på den förut, and it have happened once again.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag håller med dig, men sorg kan oxå vara bra.

För det får en att uppskatta det glada...

Vad har hänt? :(

2009-04-18 @ 18:49:56
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Jag är en av finalisterna i månadens blogg hos http://jsomijulia.se/finalisterna-for-mars-och-april/#Kommentera .

Hade varit så sjukt underbart om du ville rösta på mig. Rösta på mig och jag röstar på dig någon gång :)

Rösta på Tonårsliv by Leonora :)

2009-04-18 @ 18:56:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0