Sol

Äntligen lite fint väder! Idag var det nära 20 grader varmt i solen och halva stan satt på torgetoch solade. Det var härligt att kunna cykla med skinjackan öppen utan att frysa ihjäl. Sommaren har äntligen kommit! Jag har inte ätit min första mjukglass för sommaren än men den är på gång!

Igår köpte jag en glass på Mc Donald's och medans jag tålmodigt väntade i den långa kön fick jag syn på de vackraste ögon jag någonsin sett. De tillhörde en kille som var ganska mörk i hyn, och hans ögon var helt underbara. De var enormt stora och djupt mörkbruna, omringade av långa svarta ögonfransar. Jag har aldrig sett så mörka ögon! De var inte så mörka att de såg svarta ut, utan precis lagom. Jag har aldrig trott på uttrycket: "Jag drunknar i dina ögon" men nu förstår jag precis vad det menas med det, även om han inte tittade på mig.

Jag har varit och shoppat på stan idag. Köpte lite underkläder och två nya linnen från Gina. Linnena var riktigt fina faktiskt, blev riktigt nöjd. Ikväll blir det bara att vara hemma och mysa. Kanske äta lite choklad ;)

Åh, just det, min header är gjort av en tjej som har en användare som heter Mariesen. Tusen tack till henne! Det är jag som bestämmt hur jag ville ha den, dock. :)

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Att du inte gick fram och frågade efter hans nummer! Ni hade ju blivit värsta komboparet! Du med typ isblåa och han med typ svartbruna haha ;)

2009-04-25 @ 19:30:22
Postat av: linda

han hade verkligen underbara ögon!

2009-04-26 @ 10:54:51
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: Filippa

pojke vem? : )

2009-04-29 @ 23:51:55
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0