Rain

Idag har det varit en riktig skitdag. Iallafall med vädret. Det slog om från strålande sol till regn och grått på bara några timmar. Jag gick en runda på stan med Linda och Filippa, det var kul, det var nog mest vädret det var fel på.


Jag har sprungit runt och letat balklänning igen men utan resultat som vanligt. Jag måste verkligen hitta en! Jag vet precis vilken jag vill ha. En blå, helst mörkblå, med glansigt typ och ganska kort, en som slutar strax åvanför knäna kanske.

Ikväll ska jag och Filippa se Revolutionary Road men Leo och Kate. Den verkar så bra! Jag älskar Titanic så jag hoppas denna film är lika bra även fast det är en helt annan typ av film. Det blir nog bra!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas ni fick en dunderbra kväll! :)

2009-04-18 @ 00:57:13
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0